مرور رده

کسب و کار

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر محبوب ترین شبکه های اجتماعی کدامند؟ شبکه های اجتماعی یک منبع عمده برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند که به دنبال ارتقاء وضعیت خود در اینترنت هستند. یکی از راه های موفقیت در کسب و کارها، شناختن محبوب ترین رسانه های اجتماعی…
ادامه مطلب ...

راه های افزایش بهره‌وری جلسات کاری استارتاپ

استارت آپ یک کسب و کار جدید است که حول فناوری و تکنولوژی ایجاد می شود. امروزه این اصطلاح را زیاد می شنویم و بیشتر افراد به دنبال این هستند که استارتاپ های موفقی داشته باشند. شرکتی که از ایده‌های اولیه شروع می‌کند و به موفقیت و رشد بالایی…
ادامه مطلب ...

برخورد مناسب با مشتری ناراضی

اگر کسب و کاری را اداره می کنید که در ارتباط زیادی با مشتریان است به احتمال زیاد هرچندوقت یکبار با مشتریان ناراضی و عصبانی هم روبرو می شوید! مشتری‌های ناراضی می‌توانند یک تبلیغ منفی برای کسب‌و‌کار شما باشند؛ پس با رفتار مناسب و حرفه‌ای…
ادامه مطلب ...

دلایل اصلی شکست استارتاپ‌ ها

دنیای امروز دنیای استارتاپ‌هاست. استارت‌آپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده‌ی ساده و اولیه شروع می‌کنند و به سرعت رشد می‌یابند و به درآمد می‌رسند. کسب‌وکارهای نوپا هر روز در گوشه‌ای از جهان شکل می‌گیرند و محصولات و خدمات‌شان را…
ادامه مطلب ...

قوانین بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش کسب و کار است که از طریق سیستم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و ... صورت می گیرد. برنامه‌ های بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی معمولاً بر تولید محتوا تمرکز دارند تا…
ادامه مطلب ...