در انتخاب نام مناسب برای شرکت به چه نکاتی توجه کنید؟

انتخاب نام مناسب برای شرکت

هنگامی که صحبت از موفقیت یک کسب و کار می شود، انتخاب نام مناسب اهمیت بسیاری پیدا می کند. داشتن یک نام مناسب برای شرکت، می تواند شرکت را به اوج ببرد و از طرفی یک نام اشتباه نیز می تواند شرکت را به قعر بکشاند. اسم باید انتقال دهنده تجربه، ارزش، وجه تمایز محصولات […]

راهکارهای ایجاد فرهنگ فروش موفق

فروش موفق

بازاریابی، مجموعه­ ای از استراژدی ها و فعالیت ها می باشد که برای جذب مشتری بیشتر صورت می گیرد. این استراژدی ها در کل برای جامعه ارزشمند است و باعث رضایت مشتری می شود. فروش موفق، هدف اصلی تمامی کسب‌و‌کارهاست و همه کارآفرینان و مدیران برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را می […]

نکاتی در مورد شبکه سازی موثر

شبکه سازی موثر

شبکه‌سازی یک فعالیت تجاری، اجتماعی-اقتصادی است که کارآفرینان از آن برای ایجاد روابط تجاری و فرصت‌های تجاری استفاده می کنند، همچنین اطلاعاتشان را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و به دنبال شرکای بالقوه برای همکاری و سرمایه‌گذاری می‌گردند. در واقع شبکه سازی انتقال سریع و آسان اطلاعات را مهیا می کند. هرکسی می‌تواند شبکه سازی […]

خصوصیات مشتری های ناکارآمد

مشتری های ناکارآمد

متاسفانه، مشتریان ناراضی، واقعیت اجتناب ناپذیر زندگی تجاری هستند. پاسخ مناسب به مشتریان باعث می شود مشتری از خدمات و محصولات راضی باشد و دوباره مراجعه کند. بسیاری از کسب و کارهای تجاری به دلیل داشتن مشتریان ناراضی و عدم برخورد صحیح با شکست مواجه می شوند. در واقع مشتریان بیشتر از همیشه دوست دارند […]

راه های ترک چند وظیفگی

چند وظیفگی

امروزه چند وظیفگی رواج بسیاری یافته است و کارآفرینان و صاحبان کسب‌ و کارهای کوچک قادرند چندین پروژه را به‌ طور هم‌ زمان مدیریت کنند. وقتی صحبت از کارآفرین می‌شود اولین چیزی که به‌ ذهن می‌ رسد چند وظیفگی یا مالتی‌ تسکینگ است. چند وظیفگی برگرفته از رایانه‌ است و به شرایطی گفته می‌شود که […]

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه‌های اجتماعی

شبکه های اجتماعی

در حال حاضر محبوب ترین شبکه های اجتماعی کدامند؟ شبکه های اجتماعی یک منبع عمده برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند که به دنبال ارتقاء وضعیت خود در اینترنت هستند. یکی از راه های موفقیت در کسب و کارها، شناختن محبوب ترین رسانه های اجتماعی است. ارتباط میان شبکه‌های اجتماعی و محتوا […]

راه های افزایش بهره‌وری جلسات کاری استارتاپ

استارتاپ

استارت آپ یک کسب و کار جدید است که حول فناوری و تکنولوژی ایجاد می شود. امروزه این اصطلاح را زیاد می شنویم و بیشتر افراد به دنبال این هستند که استارتاپ های موفقی داشته باشند. شرکتی که از ایده‌های اولیه شروع می‌کند و به موفقیت و رشد بالایی دست می‌یابد، یک استار تاپ موفق […]

برخورد مناسب با مشتری ناراضی

مشتری ناراضی

اگر کسب و کاری را اداره می کنید که در ارتباط زیادی با مشتریان است به احتمال زیاد هرچندوقت یکبار با مشتریان ناراضی و عصبانی هم روبرو می شوید! مشتری‌های ناراضی می‌توانند یک تبلیغ منفی برای کسب‌و‌کار شما باشند؛ پس با رفتار مناسب و حرفه‌ای آن‌ها را به مشتر‌ی‌های ثابت و وفادار تبدیل کنید. یکی […]

دلایل اصلی شکست استارتاپ‌ ها

شکست استارتاپ‌ ها

دنیای امروز دنیای استارتاپ‌هاست. استارت‌آپ به شرکت‌های نوپایی گفته می‌شود که با یک ایده‌ی ساده و اولیه شروع می‌کنند و به سرعت رشد می‌یابند و به درآمد می‌رسند. کسب‌وکارهای نوپا هر روز در گوشه‌ای از جهان شکل می‌گیرند و محصولات و خدمات‌شان را به بازار عرضه می‌کنند. اما واقعا چند درصد از این استارتاپ‌ها می‌توانند […]

قوانین بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

بازاریابی شبکه‌ های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی راهی برای افزایش کسب و کار است که از طریق سیستم های مختلف رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، اینستاگرام، توییتر و … صورت می گیرد. برنامه‌ های بازاریابی رسانه‌ های اجتماعی معمولاً بر تولید محتوا تمرکز دارند تا بواسطه آن بتوانند با بازارهای هدف خود ارتباط برقرار کنند. اما شروع […]