سلف اسمارت

سبک زندگی هوشمندانه

اپلیکیشن های والپیپر

بهترین اپلیکیشن های والپیپر سال 2018 برای اندروید

تصویر زمینه، الگوی پس زمینه یا تصویری است که بر روی آن منوها، آیکون ها و سایر عناصر دسک تاپ نمایش داده می شوند و در اطراف حرکت می کنند. تصویر زمینه می تواند در یک فرمت JPEG یا GIF باشد. تصاویر پس زمینه به طور معمول در مایکروسافت ویندوز، مکینتاش سیستم عامل مک، لینوکس، اندروید و دیگر سیستم عامل ها نیز استفاده می شود. هر سیستم عامل چند تصویر زمینه از پیش نصب شده را برای کاربر انتخاب می کند. یک کاربر همچنین می تواند تصاویر پس زمینه را دانلود و نصب کند.

والپیپرها ظاهر خاصی به صفحه گوشی‌تان می‌بخشند. ما در روز صدها بار از موبایل‌مان استفاده می‌کنیم و در تمام این مدت والپیپر اولین چیزی است که چشم‌مان به آن برخورد می‌کند. به جای جست و جوی عکس در اینترنت و دانلود یک به یک آن‎ها می‌توانید از اپلیکیشن های مخصوص والپیپر استفاده کنید.

برنامه‌های مخصوص والپیپر نه تنها کمک می‌کنند که والپیپر پیدا کنید، بلکه کمک می‎کنند تا سایز مورد نظرتان را هم پیدا کنید. در ادامه بهترین اپلیکیشن های والپیپر سال 2018 برای اندروید را معرفی خواهیم کرد که ظاهری جدید به دستگاه‌تان خواهند بخشید.

1- Walli
Walli مجموعه‌ای منحصر به فرد و جالب از بهترین والپیپرهای اندرویدی دارد. تیم والی بهترین هنرمندان را در سراسر جهان بر اساس کارشان انتخاب می‌کند. این برنامه برای این‌که کار شما را راحت‌تر کند دسته‌بندی‌های گوناگونی از والپیپرها دارد که تا مدت‎ها سرتان را به خودشان گرم خواهند کرد.

2- Wallpapers
این برنامه کالکشنی بزرگ از والپیپرهای گوگل پلاس، گوگل ارث و دیگر منابع دارد. این اپلیکیشن دسته‌بندی‌ای تحت عنوان daily wallpaper دارد که هر روز می‌تواند از یک دسته‌بندی خاص، یک والپیپر جدید نشان بدهد. گفتنی است که برنامه رایگان می‌باشد.

3- Wallpapers and backgrounds
داخل این برنامه می‌توانید بیش از 80 هزار والپیپر با کیفیت پیدا کنید. خود برنامه می‌تواند به طور دقیق سایز والپییر مناسب هر دستگاه را تشخیص دهد. شما با این برنامه این امکان را دارید که والپیپر را دانلود کرده و یا از داخل خود برنامه آن را تنظیم کنید.

4- Muzei
Muzei برنامه ای برای والپیپرهای زنده است که آثار هنری معروف را به هوم اسکرین شما می‌آورد. امکان تار کردن والپیپر در صورت لزوم و برای بهتر دیدن آیکون‌ها (مثلاً در منو) نیز فراهم است. این برنامه کاملا رایگان و اپن سورس است.

5- Tapet
برنامه‌ی Tapet هیچ والپیپری را دانلود نمی‌کند بلکه با استفاده از الگوریتم‌ها، والپیپرها را در دستگاه شما خلق می‌کند. به علاوه، شما می‌توانید برنامه را طوری پیکر بندی کنید که به طور ساعتی یا روزانه والپیپر را برای‌تان تنطیم کند

6- Backgrounds HD
Backgrounds HD یکی از بهترین برنامه‌های والپیپر رایگان اندرویدی است که بیش از 100 میلیون دانلود داشته. این برنامه شامل 30 دسته بندی مختلف می‌باشد و پیش از تنظیم والپیپر می‌توانید آن را ببرید، فیلتر رویش گذاشته و کارهای دیگری انجام دهید. با عضو شدن در برنامه هم می‌توانید کارهای خودتان را آپلود کنید.

7- Back drops
Back drops از دیگر برنامه‌های والپیپری است که می‌توانید در آن صدها والپیپر اورجینال پیدا کنید. این برنامه شامل دسته‌بندی متنوعی بوده و اگر بخواهید می‌توانید عکس‌ها را دانلود کنید. ورژن پولی برنامه بدون تبلیغ است و به شما دسترسی بیشتری به طراحی‎های اورجینال می‌دهد.

8- Wall papers & 4k Back grounds
این برنامه‌ی اندرویدی والپیپرهای باکیفیتی با رزولشن‎های مختلف دارد. برنامه در بردارنده‎ی 65 دسته‌بندی مختلف بوده و می‎توانید بر اساس رنگ، تصاویر را جست و جو کنید . با ثبت نام در اپلیکیشن می‎توانید به عکس‎ها رأی داده و همچنین کارهای خودتان را آپلود کنید. همچنین با استفاده از ورژن پولی آن دیگر تبلیغات را مشاهده نخواهید کرد.

منبع: دیجی رو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *