سلف اسمارت

سبک زندگی هوشمندانه

عیدیکا

بورسیکا در عیدیکا عیدی می دهد

با نزدیک شدن به عید و شلوغی بیش از حد خیابان ها دیگر حوصله ای برای رفتن و گشتن بین فروشگاه های مختلف و انتخاب محصول دلخواهمان را نداریم. بسیاری مواقع این اتفاق افتاده که با دیدن شلوغی های کلافه کننده خریدمان را به اولین مغازه محدود کردیم و محصولی که شاید دلخواهمان هم نبوده را با قیمت خیلی بالاتری نسبت به دیگر فروشگاه ها خریداری کرده ایم. یا شاید خیلی وقت ها به دلیل خانه تکانی های دم عید اصلا فرصتی برای گشت و گذار در فروشگاه های مختلف را نداشته باشیم.

اما خرده فروشی های آنلاین این مشکلات را بر طرف کرده اند. فروشگاه اینترنتی بورسیکا (boorsika.com) برای راحتی شما و ایجاد خاطراتی خوش در روزهای قبل از سال نو در کنار شماست. بورسیکا نه تنها شما را از شر گشتن در فروشگاه های مختلف و شلوغی های سرسام آور راحت می کند بلکه محصولات را با تخفیف باور نکردنی در اختیار شما قرار می دهد. بورسیکا در این ایام جشنواره ویژه ای را با نام عیدیکا برای شما در نظر گرفته است. در این طرح در چهار هفته پایانی سال با تخفیف های فوق العاده ای در کنار شما هستیم.

در عیدیکا شما می توانید در هر هفته یک سری از محصولات را با تخفیف ویژه خریداری کنید. جشنواره عیدیکا را از دست ندهید:

هفته اول از اول تا هشت اسفند ماه لوازم جانبی تا 90 درصد تخفیف قابل خریداری است.
اگر قصد دارید در ایام عید لوازم منزل خود را نو کنید هفته دوم (9 تا 15 اسفند) عیدیکا را از دست ندهید؛ در این هفته می توانید کلیه لوازم خانگی بورسیکا را با 30 درصد تخفیف خریداری کنید. البته تخفیف 80 درصدی لوازم جانبی را نیز فراموش نکنید.
در هفته سوم لوازم شخصی نیز به این تخفیفات اضافه می شود و شما می توانید با 40 درصد تخفیف آن ها را خریداری کنید.
و در هفته آخر (22 تا 29 اسفند) تمام وسایل بورسیکا از جمله لوازم خانگی، لوازم جانبی، لوازم شخصی و فرهنگ و هنر را با تخفیف خریداری کنید.
مژده دیگر این که کلیه مبلمان های اداری تا تاریخ 20 اسفند در تخفیف 20 درصدی هستند.
در سال 97 عیدی خود را از عیدیکا بگیرید.

ورود به جشنوارۀ عیدیکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *