سلف اسمارت

سبک زندگی هوشمندانه

راه های ترک چند وظیفگی

امروزه چند وظیفگی رواج بسیاری یافته است و کارآفرینان و صاحبان کسب‌ و کارهای کوچک قادرند چندین پروژه را به‌ طور هم‌ زمان مدیریت کنند. وقتی صحبت از کارآفرین.

چگونه هارد اینترنال را به هارد اکسترنال تبدیل کنیم؟

هارددیسک اینترنال (Internal HDD) ذاتا برای استفاده در کیس کامپیوتر طراحی شده است و درون کامپیوتر به صورت ثابت قرار می گیرد. شما می توانید هارد اینترنال خود را.

خاموش و روشن‌ کردن سیستم‌عامل مک چگونه است؟

همه ما کم و بیش نام اپل و سیستم‌عامل مرموز آن، مکینتاش را شنیده‌ایم. سخت افزار و سیستم عامل اپل هر دو توسط شرکت اپل طراحی می‌شود. این هماهنگی.

7 نکته مهم درباره پاوربانک‌ها

پاوربانک یا شارژر باتری، دستگاهی است که جریان الکتریسیته را در خود ذخیره می کند و با آن دستگاه‌های الکترونیکی مختلف را شارژ می کند. امروزه استفاده ازپاوربانک تقریبا.

عوامل تأثیرگذار در موفقیت شبکه‌های اجتماعی

در حال حاضر محبوب ترین شبکه های اجتماعی کدامند؟ شبکه های اجتماعی یک منبع عمده برای انواع کسب و کارهای کوچک و بزرگ هستند که به دنبال ارتقاء وضعیت.

راه های افزایش بهره‌وری جلسات کاری استارتاپ

استارت آپ یک کسب و کار جدید است که حول فناوری و تکنولوژی ایجاد می شود. امروزه این اصطلاح را زیاد می شنویم و بیشتر افراد به دنبال این.

جدی‌ترین مشکلات گوشی یا لپ تاپ

لپ‌تاپ و گوشی جزو دستگاه‌هایی محسوب می‌شوند که به‌طور مداوم درحال جابه‌جایی به نقاط مختلف هستند، به همین دلیل احتمال فرسودگی و آسیب دیدگی آن‌ ها نیز بیشتر است..

آشنایی با روش‌های ارتقای بازاریابی محتوا یا پروموت کردن

پروموت کردن یا ارتقا دادن محتوا یعنی تلاش برای تشویق مخاطب به بازدید از سایت و خواندن پست‌های جدید که با روش‌های مختلف انجام می‌شود. بازاریابی محتوا یک رویکرد.