سلف اسمارت

سبک زندگی هوشمندانه

راه هایی برای کاهش حجم اشغالی رَم توسط مرورگر کروم

گوگل کروم یک مرورگر وب رایگان است که در ۲ سپتامبر ۲۰۰۸ توسط شرکت گوگل بر پایهٔ پروژهٔ کرومیوم عرضه شد. گوگل کروم مرورگری امن، سریع و کاربردی است.

مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی Y7 Prime

امروزه هواوی توانسته است جایگاه موفقیت آمیزی در بسیاری از کشورها پیدا کند. این شرکت ارتباط خوبی با بسیاری از اپراتورهای دنیا دارد. موفقیت و محبوبیت هواوی در فناوری.

تفاوت های بین Core i3 با Core i5 و Core i7 اینتل

اینتل شرکت تجهیزات رایانه‌ای آمریکایی است، که در سال ۱۹۶۸ توسط رابرت نویس و گوردون مور راه‌اندازی شد. این شرکت در زمینه تولید سخت‌افزارهای رایانه و تلفن همراه فعالیت.

راه های محافظت از حریم شخصی در دنیای مجازی

آیا صبح درب ورودی خانه را قفل کرده اید؟ احتمالا، پاسخ مثبت است و اگر نباشد، شما یا همسرتان از بسته بودن در اطمینان حاصل می کنید. ما وسایل.

نگاهی به ‌برترین خودروهای خودران‌ سال

خودرو خودران به خودرو هایی اطلاق می‌ شود که توسط سیستم های پیشرفته کنترلی بدون دخالت راننده حرکت می کنند و به مقصد می رسند. انسان تنها مقصد را.

مهم ترین هدست های واقعیت مجازی موجود در بازار

واقعیت مجازی فناوری بدیعی است که می تواند در پیشرفت های علمی و فناوری نقشی بنیادین را بازی کند؛ ایده تولید این فناوری خیلی هم جدید نیست و چند.

آشنایی با میانبرهای کاربردی در ویندوز 7

ویندوز ۷ هفتمین نسخهٔ سیستم‌ عامل از مجموعهٔ مایکروسافت ویندوز است که در سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. در تاریخ 8 اکتبر 2012 ویندوز 8 جایگزین ویندوز 7.

روش‌ های سرقت خودرو و راه های جلوگیری از آن‌

امروزه خودرو جزو جدانشدنی جوامع مختلف است و در بیشتر خانواده های مرفه شاهد آن هستیم که هر فردی خودروی مخصوصی دارد. افراد از خرید خودرو اهداف مختلفی دارند.

ویژگی‌ های دوربین نوا ۳ ای و عملکرد آن

امروزه گوشی های هواوی جایگاه مهمی در میان محصولات میان‌ رده و پایین‌ رده‌ دارند و روز به روز بر قابلیت های آن ها نیز افزوده می شود. هوآوی.