سلف اسمارت

سبک زندگی هوشمندانه

تولید فایل‌های GIF با رایانه شخصی

فرمت GIF مخفف Graphics Interchange Format یا فرمت تبادل گرافیکی است که بیشتر کاربران رایانه با آن سروکار داشته‌ اند. این فایل ها، فایل‌های کم حجمی هستند که تا.

قوانین ساده و کاربردی برای گرفتن یک سلفی خوب

امروزه بازار گرفتن عکس سلفی بسیار داغ است و در بیشتر مسافرت ها، مهمانی ها و مراسمات افرادی را می بینیم که در گیر گرفتن عکس سلفی هستند تا.

لیست ویژگی های جالب و کاربردی اندروید

آندروید یک نرم افزار برای تلفن همراه، تبلت و محدوده وسیعی از دستگاه ها می باشد که در سال 2003 راه اندازی شد و محبوب ترین سیستم عامل تلفن.

راهکارهای اساسی مدیریت فایل در اندروید

مدیریت فایل توصیف روش های اساسی برای نامگذاری، ذخیره و مدیریت فایل ها است. با استفاده از استراتژی های نامگذاری فایل و پوشه مناسب، همراه با تمرین فراوان و.

چگونه در یک گوشی چند اکانت تلگرام داشته باشیم؟

تلگرام یک سرویس پیام رسانی فوری است که با استفاده از یک دستگاه الکتریکی ارسال می شود. این برنامه برای سیستم های آندروید، iOS، ویندوز فون، ویندوز و لینوکس.

فهرستی از درس‌های بازاریابی در فیس بوک

فیس بوک همچنان یک حاکمِ قهرمان بر تمام رسانه های اجتماعی است، این شبکه اجتماعی دوستان بسیاری را به هم متصل می کند. به این ترتیب، جای تعجب نیست.

تکنولوژی های جدید برای داشتن اینترنت پر سرعت

اینترنت یکی از مهم ترین اختراعات بشر در دوران مدرن است و بیشتر افراد کارهای خود را با اینترنت انجام می دهند. وابستگی به اینترنت به حدی زیاد است.

استارتاپ های موفق به چه افرادی نیاز دارند؟

استارت آپ یک کسب و کار جدید است که حول فناوری و تکنولوژی ایجاد می شود. امروزه این اصطلاح را زیاد می شنویم و بیشتر افراد به دنبال این.